loading...
حسین محسنی هوادار استقلال
حسین محسنی آهویی بازدید : 0 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

نيکبخت‌: از بازي خودم راضي هستم


مدافع تيم استقلال گفت: هرچقدر فرصت بيشتري براي بازي کردن داشته باشم به شرايط بهتري دست پيدا مي‌کنم.


عليرضا نيکبخت واحدي پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي گفت: هر مسابقه جام حذفي حکم فينال را دارد و بايد طوري بازي کنيم که به مرحله بعد صعود کنيم. در جام حذفي جايي براي اشتباه نيست.

به گزارش فارس،وي در مورد عملکرد خودش عنوان کرد: از بازي خودم راضي هستم و هرچه فرصت بيشتري پيدا کنم به فرم ايده‌آل‌تري مي‌رسم. منتظر فرصت هستم تا خودم را نشان دهم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نتیجه بازی استقلال استقلال خوزستان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 1,182
  • کدهای اختصاصی