loading...
حسین محسنی هوادار استقلال
حسین محسنی آهویی بازدید : 5 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پاشازاده: تعداد مهاجمان استقلال کم است


مدافع سابق استقلال گفت:‌ به نظرم استقلال مهاجمان کمي دارد و بايد دو بازيکن ديگر جذب مي‌کرد.


مهدي پاشازاده درخصوص شرايط تيم استقلال خاطرنشان کرد: اينگونه که استقلال يارگيري کرد مشخص بود که تيم دير راه مي‌افتد زيرا هفته‌هاي پاياني تيم بسته شد در کنار اين موضوع مشخص نبودن بودجه و مديريت و مسائل مالي‌اي که از سال گذشته گريبانگير استقلال شده بود براي اين تيم دردسر به وجود آورد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بازيکناني که استقلال جذب کرده روي کاغذ خوب هستند اما نتوانست از ابتدا از همه توان خود استفاده کند. ساموئل را چند هفته در اختيار نداشت و همانطور که بايد و شايد بازيکنان در کنار يکديگر نبودند با تمام اين مشکلات حضور در مسابقات سخت است و کار را دشوار مي‌کند.

مدافع سابق استقلال در مورد علت عدم گلزني مهاجمان آبي‌پوش تصريح کرد: من معتقدم که استقلال به اندازه کافي مهاجم ندارد حضور 5 بازيکن به عنوان مهاجم در تيم خيلي کم است من خودم 7 مهاجم دارم که 3 مهاجم نوک هستند و 4 مهاجم نيز در سمت‌هاي راست و چپ حضور دارند. استاندارد هم همين است يک تيم بايد 7 هافبک وسط داشته باشد که با 3 دروازه‌بان 17 بازيکن مي‌شود و چهار مدافع وسط و 3، 4 بازيکن هم در دفاع چپ و راست حضور داشته باشند که اين موضوع استاندارد است.

پاشازاده در مورد اينکه برخي مهاجمان استقلال فرصت چنداني براي بازي پيدا نکرده‌اند گفت: من راجع به اين موضوع نمي‌توانم صحبت کنم به هر حال کادر فني خوب يا بد اين مسائل را بايد توضيح دهد من همان ابتداي فصل هم گفتم استقلال به جز اين مهاجماني که جذب کرده به دو بازيکن ديگر هم نياز دارد. مهاجم در تيم در بازي‌هاي مختلف تغيير مي‌کند اما شما ببينيد هافبک‌ها و مدافعان تغيير چنداني ندارند اما زماني که تيم چه جلو باشد و چه عقب مهاجم است که تعويض مي‌شود.

وي در مورد اينکه امير قلعه‌نويي پس از بازي‌هاي استقلال اعلام کرده هنوز به تيم ايده‌آلش نرسيده و آيا وظيفه سرمربي نيست که اين مشکلات را برطرف کند، گفت: اين مي‌تواند نشان دهد که انتظارات مربي بالا است. برخي مربيان پس از برد تيمشان تعريف مي‌کنند اما اينکه مربي‌اي با وجود پيروزي از عملکرد شاگردانش راضي نباشد مي‌تواند نقطه مثبتي باشد زماني که تيم در رده دوم جدول قرار دارد و در جام حذفي هم جزو 8 تيم است نمي‌توان از آن ايراد گرفت مگر اينکه خيلي ريز شويم. به هر حال شايد مربي خيلي چيزها در فکر دارد که هنوز در زمين پياده نشده است برخي مواقع با تيم خودم 4 بر صفر به پيروزي رسيده‌ايم اما من در رختکن دادوبيداد کردم که چرا نکاتي که من گفتم پياده نشده است.

مدافع سابق استقلال در مورد اينکه آيا ميانگين سن آبي‌پوشان بالا نيست تصريح کرد: اين مي‌تواند يک حسن باشد و نمي‌توانيم منفي تلقي کنيم زيرا از تجربه بازيکنان استفاده مي‌شود از لحاظ بدني اين موضوع نمي‌تواند تاثيرگذار باشد.

سرمربي تيم فوتبال دسته دومي شهرداري تبريز در مورد شرايط تيم خودش گفت: در پايان هفته يازدهم ما در رده دوم قرار داريم به علت اينکه مسئولان مي‌خواستند فصل نقل و انتقالات با ليگ دسته اول همزمان باشد ما هم‌اکنون در تعطيلات هستيم 95 درصد بازيکنان بومي هستند اما با توجه به شناختي که از بازيکنان و تيم فولاد گسترش داشتم آشنايي‌ام از آنها خوب است. 50 درصد تيم همان بازيکناني هستند که دو سال گذشته با فولاد گسترش به ليگ يک آمديم. با توجه به اينکه فرصتي براي بدنسازي نداشتيم ابتداي فصل را خوب شروع نکرديم اما از هفته پنجم و ششم راه افتاديم و در نيم‌فصل دوم هم شرايطمان بهتر خواهد بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نتیجه بازی استقلال استقلال خوزستان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,164
  • کدهای اختصاصی